bulgarije.reismee.nl

hoe alles begon...

Lieve vrienden en familie,

Graag laat ik jullie meereizen naar Bulgarije. Begin januari 2024 hoop ik voor tenminste 6 maanden naar Bulgarije te gaan.

Zoals de meeste weten, stonden achterliggende jaren altijd in teken van mogelijk een keer een vertrek naar het buitenland. Dus voor de meeste is dit niet heel onverwachts. Toch was het afgelopen jaar wel mega verandering voor mij (en dus voor iedereen in mijn omgeving ook)… dat de richting naar Bulgarije veranderde.

Nietsvermoedend vertrok ik voor een bezoek aan vrienden in oktober 2022 naar Bulgarije. Tijdens deze reis, ontmoette ik… Boris. Die direct erg vriendelijk voor mij was. Na een aantal weken met elkaar email contact gehad te hebben, kwam de uitnodiging om met elkaar te gaan chatten (via de telefoon). En ja…van het een kwam het ander…
We gingen met elkaar video bellen. Dagelijks zagen we elkaar en leerden we elkaar beter kennen. Er was voldoende vertrouwen, om de stap te zetten om in april 2023 naar Bulgarije te gaan voor verdere kennismaking. Hierin was ons vertrouwen ook dat de Heere God, de Goede Herder, wijsheid zou geven en hulp.

Tijdens deze reis in april voelden we beiden bevestiging in onze relatie, en werd het verder bevestigd en kregen we officieel een relatie. Ik kreeg een ring :D ! Alhoewel ik dit allemaal wel snel vond gaan, was ik ook heel blij met mijn gekregen ring natuurlijk.

In Juli 2023 kwam Boris voor het eerst naar Nederland. Het was een drukke periode waarin we mijn gehele familie hebben bezocht en soms meerdere keren. Dankbaar hoe Boris werd welkom geheten ook door mijn familie, en ook hoe hij in het appartement van mijn ouders mocht; en van mijn oudste zus en zwager en familie!

In september ging ik opnieuw naar Bulgarije en zijn we samen naar Tenerife geweest. Vrienden van mij kwamen ook naar Tenerife, zodat we een gezamenlijke vakantie met elkaar konden vieren. Stap voor stap leerden we elkaar beter kennen.

…. En nu de volgende grote stap: naar Bulgarije!

~ half december 2023 hoop ik te stoppen met mijn huidige werk bij huisartsenpraktijk!
~ begin januari 2024 hoop ik de bovenwoning waar ik laatste 2 jaar woonde op te zeggen.

Reizen jullie mee?

Reacties

Reacties

Riet

Ik ben heel.blij dat je gelukkig bent.
Ik dank de heer dat je het geluk gevonden hebt.

Kees en Jannie

We reizen graag mee! We bidden om Gods zegen op jullie reis!

Simone

Lieve Geertje, ik ben zó blij voor je dat je deze spannende stap gaat maken. En dat je luistert naar jezelf en alles stap voor stap overweegt. Ik wens je alle geluk en goeds en reis graag met je mee ?

Eric & Corry

We zijn blij met dit mooie bericht en wensen jullie onder de rijke zegen van de Heere een goede toekomst!

Joke

Heel hartelijk dank voor je bericht! Ik vind het heel fijn om op de hoogte te blijven. Ik denk aan je en wens je Gods gunst!

Heidi

Tjonge Geeetje, wie had dat kunnen denken toen we samen nog bij de Wijngaard werkte.
Ook mijn leven is zo drastisch en mooi veranderd.
En nu jouw leven ook op zo'n bijzondere wijze is veranderd! En dat allemaal: opdat Zijn Naam geëerd zal worden!
Ik wens je alle zegen van God toe samen met Boris!

Riet de J.

Graag reis ik met jullie mee. Ik bid of de Heere jullie Leidsman wil zijn.

Margriet

Ha Geertje, wat mooi dat je ons zo meeneemt op je reis. We leven graag met jullie mee. We wensen jullie Gods zegen, liefde en nabijheid!

Tom

Gefeliciteerd met je nieuw gevonden geluk. Ik ben oprecht blij voor je. Mooi dat ik dit grote avontuur ook mag volgen. Tom

Evelien

He Geertje,
Wat fijn om te lezen dat het goed gaat en dat je uiteindelijk naar Bulgarije gaat, wonderlijk hoor! Doe Boris de hele hartelijke groetjes van ons en wie weet zien we elkaar snel weer een keer. Ik hoop in nederland te zijn van 1-8 januari...

adriaan

Blij voor je! Trots op je! Verder weg en blijft dichtbij! Liefs Adriaan

André en Margreet van Vugt

We zijn heel blij voor jullie, en hebben Boris mogen ontmoeten als een heel fijne zwager, we hebben in korte tijd al heel leuke dingen kunnen doen!
Geertje en Boris, We wensen jullie het allerbeste toe!

Henk en Margreet vd Graaff

Wat een verrassing, deze ontwikkelingen! We bidden met jullie mee voor de toekomst!

Teunie

Op weg naar vast een geweldige toekomst, in ieder geval een grote sprong in een nieuw avontuur. Ik bewaar je chocolade met zorg.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!