bulgarije.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Geertje

Test

Test :D

Atty

Ha Geertje, wat een mooi verhaal en wat is God goed om je dit verhaal te schenken!
Heel veel zegen voor jullie allebei!

Jan van Dooijeweert

Met genoegen heb ik zitten lezen. Ik proefde je sensationeel gevoel. Maar nog meer raakte het me hoe verzekerde je bent geworden. Ik proef een stukje vastheid en dank de Heere God voor de moed die Hij je gegeven heeft bij alles wat je beleefde.
Van harte Gods nabijheid in de toekomst.
Hartelijke groet
Jan van Dooijeweert

Janneke Agteresch

Hoi ga je dan trouwen met Boris in Bulgarije? Komt Boris ook in Nederland wonen? Fijn voor je dat je een vriend hebt. Gods zegen toegewenst in alles en goede feestdagen toegewensrlt

Kim

Hoi Geertje,

Na het sporten vergeten de link naar je reisblog te vragen, maar gevonden ?

Heel gaaf en bijzonder dat je deze stap gaat zetten!

Ik wens jullie heel veel geluk en lees graag je verhalen mee.

Groetjes
Kim

Teunie

en woon je nu echt op dat plein waar die druppel is geplaatst?