bulgarije.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Geertje

Reacties

Reacties

Test

Test :D

Atty

Ha Geertje, wat een mooi verhaal en wat is God goed om je dit verhaal te schenken!
Heel veel zegen voor jullie allebei!

Jan van Dooijeweert

Met genoegen heb ik zitten lezen. Ik proefde je sensationeel gevoel. Maar nog meer raakte het me hoe verzekerde je bent geworden. Ik proef een stukje vastheid en dank de Heere God voor de moed die Hij je gegeven heeft bij alles wat je beleefde.
Van harte Gods nabijheid in de toekomst.
Hartelijke groet
Jan van Dooijeweert

Janneke Agteresch

Hoi ga je dan trouwen met Boris in Bulgarije? Komt Boris ook in Nederland wonen? Fijn voor je dat je een vriend hebt. Gods zegen toegewenst in alles en goede feestdagen toegewensrlt

Kim

Hoi Geertje,

Na het sporten vergeten de link naar je reisblog te vragen, maar gevonden ?

Heel gaaf en bijzonder dat je deze stap gaat zetten!

Ik wens jullie heel veel geluk en lees graag je verhalen mee.

Groetjes
Kim

Teunie

en woon je nu echt op dat plein waar die druppel is geplaatst?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!